• 10-08-2025, 12:33:08
    #1
    Merhaba yurt dışına çıkacağım eylul ayında sizce gittiğimde iPhone alip Türkiye de kullanmam nasil olur? Kullanan arkadaşlar bilgi verebilir mi?
  • 10-08-2025, 12:34:12
    #2
    Kesinlikle tavsiye ederim. Türkiye de alacağınız iphone bütçesine oradan 2 tane alın.
  • 10-08-2025, 12:35:12
    #3
    MaSTeK1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle tavsiye ederim. Türkiye de alacağınız iphone bütçesine oradan 2 tane alın.
    hocam açtırma parası vs ile aynı paraya denk gelmiyor mu ben öyle hatırlıyorum.
  • 10-08-2025, 12:38:05
    #4
    Açtırma parası ile aynı paraya denk geliyor. Bir mantığı yok yani yd almanın
  • 10-08-2025, 12:38:19
    #5
    Açtırmayacaksınız zaten. İkisinin arasında veri aktarıp geçeceksiniz.
  • 10-08-2025, 13:00:48
    #6
    zamanla tanırsınız :)
    Alınır hocam ya
  • 10-08-2025, 13:06:14
    #7
    CedricFeanor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam açtırma parası vs ile aynı paraya denk gelmiyor mu ben öyle hatırlıyorum.
    Actirmayi düşünmüyorum