MaSTeK1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle tavsiye ederim. Türkiye de alacağınız iphone bütçesine oradan 2 tane alın.
hocam açtırma parası vs ile aynı paraya denk gelmiyor mu ben öyle hatırlıyorum.