• 08-08-2025, 08:05:37
    #1
    Merhabalar kendime yeni bir telefon aldım boşa çıkan telefonumu satmak istiyorum sizce kaça satabilirim.

    Model iphone Xs Max 256 gb kozmatik 10/9 çalışmayan hiç bir aksamı yok. Çizik darbe vs yok kasası iyi durumda. Pil seviyesi 77

  • 08-08-2025, 08:06:39
    #2
    Aklınızda bir fiyat var mı hocam?
  • 08-08-2025, 08:24:50
    #3
    9-10 lira eder tahminimce
  • 08-08-2025, 10:29:32
    #4
    ELLAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklınızda bir fiyat var mı hocam?
    sarı siteye ilana koydum hocam ilgilenirseniz yardımcı olurum.

    https://shbd.io/s/l8EpXQsN