Merhabalar kendime yeni bir telefon aldım boşa çıkan telefonumu satmak istiyorum sizce kaça satabilirim.

Model iphone Xs Max 256 gb kozmatik 10/9 çalışmayan hiç bir aksamı yok. Çizik darbe vs yok kasası iyi durumda. Pil seviyesi 77