• 14-07-2025, 03:23:06
    #10
    Priv8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin için kvk cihaz şart değilse yurtdışı öneririm. Ortalama 50bin bandına 16 pro max bulabilirsiniz. Sıfır kapalı kutu olarak telefonculardan alırsanız bir sorun yaşayacağınızı sanmıyorum.
    teyotey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ülkede garanti birşey yokken riske girmek mantıklı mı hocam? bende araştırıyorum ama yurtdışı cihazlar imei olayları vs. ne bileyim bir yerde patlarsa ne olacak? 1 gecede kanun çıkıyor malum. bide sürekli e sim ve normal sim arasında geçiş yapıyoruz sanırım
    Priv8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çift sim veya tek sim olayı kalktı artık. Telefoncular 200-300 tlye işlem yapıp e-sim kısmını da fiziksel sim e aktarıyorlar. Telefonculardan alırsanız bir sorun yaşamazsınız. Aldığınız telefonu direkt telefoncunun yanında açın. Detaylı şekilde kontrol edin. Belki 10 defa bu şekilde yurtdışı cihaz alıp kullandım ve 1 defa bile problem yaşamadım. Şu an bile yaklaşık 3 ay önce aldığım iphone 16 pro'yu kullanıyorum. YD cihaz ve sorunsuz. İmei konusu için de bir şey diyemiyorum maalesef. Ama şimdi alırsanız yaklaşık 13-14 ay boyunca imei problemi yaşamadan kullanabiliyorsunuz.
    teyotey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani tek sim ile 1 yıl rahatça kullanılıyor mu güncel kanuna göre? samsung z flip ve iphone arasında kaldım. z flip tarzı çok hoşuma gidiyor ufacık birşey ama gel gelelim inanılmaz zarar yazıyor satarken. yani herşeye yatırım gözüyle bakan insanlardan nefret ederdim ama artık bende o şekilde bakıyorum. ağız tadıyla ne ürün alabiliyoruz ne alabiliyoruz
    Priv8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek sim ile 4 ay kullanabiliyorsunuz. Yılbaşından sonra ise kullanım süresi yenileniyor.
    Şimdi cihaz alırsanız çift sim olduğu için 2026 yılında 8 ay kullanabiliyorsunuz.
    2025 yılının bitmesine de 5.5 ay var. Yani toplamda 13.5 ay boyunca sıkıntısız kullanabiliyorsunuz. Ayriyeten imei süresi uzatan telefoncular da var. 500-1000 tl civarına 4 ay falan uzatan yerler var. Çok problem yaşayacağınızı sanmıyorum.


    Yt cihazlarına alışık birisiyim Androidden geçeceğim iosa o yüzden terettütlüyüm ve yatırım amaçlı düşünüyorum
    Güvenilir bir tanıdığım iPhone 16 satıyor yt 36 bine yanında ikos hediyesi var ikosla rahatça ömür boyunca kullan ama yanında taşıman gerekiyor ikosu
    Dediğim gibi uzun süreli olarak kullanmaya bilirim satarken biraz daha zararlı oluyor ytler kvk almayı planlıyorum
  • 14-07-2025, 03:55:32
    #11
    agrzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yt cihazlarına alışık birisiyim Androidden geçeceğim iosa o yüzden terettütlüyüm ve yatırım amaçlı düşünüyorum
    Güvenilir bir tanıdığım iPhone 16 satıyor yt 36 bine yanında ikos hediyesi var ikosla rahatça ömür boyunca kullan ama yanında taşıman gerekiyor ikosu
    Dediğim gibi uzun süreli olarak kullanmaya bilirim satarken biraz daha zararlı oluyor ytler kvk almayı planlıyorum
    Hocam bir tane iPhone 16 bir tane de düşük model bir iPhone model alıp dönüşümlü olarak sorunsuz kullanabilirsiniz. Hem yanınızda da dediğiniz cihazı taşımamış olursunuz. Kendim bir adet iPhone 14 kullanıyorum ve süre bitince önceden aldığım iPhone 11 cihaza verilerimi çekip yıl bitene kadar o şekilde devam ediyorum. 2 yıldır bu şekilde dönüşümlü kullanıyorum ve bir sorun yaşamadım hocam.
  • 14-07-2025, 04:29:10
    #12
    tuzlatuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir tane iPhone 16 bir tane de düşük model bir iPhone model alıp dönüşümlü olarak sorunsuz kullanabilirsiniz. Hem yanınızda da dediğiniz cihazı taşımamış olursunuz. Kendim bir adet iPhone 14 kullanıyorum ve süre bitince önceden aldığım iPhone 11 cihaza verilerimi çekip yıl bitene kadar o şekilde devam ediyorum. 2 yıldır bu şekilde dönüşümlü kullanıyorum ve bir sorun yaşamadım hocam.
    bende böyle kullanıyorum. başlarda esim süresi dolunca fiziksele geçirtiyordum artık onu da yapmıyorum. aldım bir tane iphoneX, çift telefon geziyorum. sadece birini arayacağımda X i kullanıyorum onun dışında neredeyse hiç cebimden çıkartmıyorum. hatta bu sene 4 aylık süremi hiç kullanmadım bile. alıştım bu sisteme
  • 14-07-2025, 07:18:38
    #13
    Samsung iphoneden daha iydir net hatta iPhone bazı fiziksel telefon yapılarını Samsung dan alıyor örnek kamera lensini bide Samsung ile yapacağınız şeyleri iPhone ile yapmıyorsunuz bende iPhone aldım ama pişman oldum