tuzlatuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bir tane iPhone 16 bir tane de düşük model bir iPhone model alıp dönüşümlü olarak sorunsuz kullanabilirsiniz. Hem yanınızda da dediğiniz cihazı taşımamış olursunuz. Kendim bir adet iPhone 14 kullanıyorum ve süre bitince önceden aldığım iPhone 11 cihaza verilerimi çekip yıl bitene kadar o şekilde devam ediyorum. 2 yıldır bu şekilde dönüşümlü kullanıyorum ve bir sorun yaşamadım hocam.
bende böyle kullanıyorum. başlarda esim süresi dolunca fiziksele geçirtiyordum artık onu da yapmıyorum. aldım bir tane iphoneX, çift telefon geziyorum. sadece birini arayacağımda X i kullanıyorum onun dışında neredeyse hiç cebimden çıkartmıyorum. hatta bu sene 4 aylık süremi hiç kullanmadım bile. alıştım bu sisteme