Yt cihazlarına alışık birisiyim Androidden geçeceğim iosa o yüzden terettütlüyüm ve yatırım amaçlı düşünüyorum
Güvenilir bir tanıdığım iPhone 16 satıyor yt 36 bine yanında ikos hediyesi var ikosla rahatça ömür boyunca kullan ama yanında taşıman gerekiyor ikosu
Dediğim gibi uzun süreli olarak kullanmaya bilirim satarken biraz daha zararlı oluyor ytler kvk almayı planlıyorum
Hocam bir tane iPhone 16 bir tane de düşük model bir iPhone model alıp dönüşümlü olarak sorunsuz kullanabilirsiniz. Hem yanınızda da dediğiniz cihazı taşımamış olursunuz. Kendim bir adet iPhone 14 kullanıyorum ve süre bitince önceden aldığım iPhone 11 cihaza verilerimi çekip yıl bitene kadar o şekilde devam ediyorum. 2 yıldır bu şekilde dönüşümlü kullanıyorum ve bir sorun yaşamadım hocam.