• 28-06-2025, 13:28:51
    #1
    Yurt dışından 1 hafta önce aldığım iPhone 16, yasal olarak 120 gün kullanım hakkım olmasına rağmen 5-6 kez sim kartı yok hatası verip şebeke 30-40 dakika kesiliyor.Bu sorunu daha önce yaşayan var mı, nasıl çözebilirim?
  • 28-06-2025, 13:30:52
    #2
    Ağ ayarlarını sıfarlayabilirsin veya sim kartı başka bir cihazda 10 dk kullan veya Ayarlar > Genel > Hakkında > Operatör Ayarları Güncellemesi varsa karşına çıkar
  • 28-06-2025, 13:33:11
    #3
    emrebeyazit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ağ ayarlarını sıfarlayabilirsin veya sim kartı başka bir cihazda 10 dk kullan veya Ayarlar > Genel > Hakkında > Operatör Ayarları Güncellemesi varsa karşına çıkar
    Bilgileriniz için çok teşekkür ederim hocam.Ağ ayarlarını sıfırladım ancak sorun devam ediyor. Yeni yedek sim kartı çıkaracağım,umarım sorun düzelir
  • 28-06-2025, 13:47:52
    #4
    Toplama cihaz olabilir bende yd kullanıyorm sorun yok bende
  • 28-06-2025, 13:47:55
    #5
    günü bitmiş olabılır btk yı arayıp imei sorgula eğer süre bitmişse e sim yap
  • 28-06-2025, 13:56:25
    #6
    kadirtas1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    günü bitmiş olabılır btk yı arayıp imei sorgula eğer süre bitmişse e sim yap
    Hocam bir hafta önce aldım telefonu,120gün sonra bitiyor süresi