Konu
iphone kullanılabilir sim yok hatası
28-06-2025, 13:28:51
#1
Publics
Yurt dışından 1 hafta önce aldığım iPhone 16, yasal olarak 120 gün kullanım hakkım olmasına rağmen 5-6 kez sim kartı yok hatası verip şebeke 30-40 dakika kesiliyor.Bu sorunu daha önce yaşayan var mı, nasıl çözebilirim?