• 11-05-2025, 21:45:53
    #1
    Merhaba arkadaşlar. İkinci el orijinal YD 15 Pro aldım. İlk kez iOS kullanıyorum. Pil sağlığı için internetteki ayarları yaptım. İki ay önce almama rağmen pek kullanmıyorum,ek telefonum var. Pil sağlığı iki ay önce 225 devirde %98 iken şu an 236 devirde %96 bu normal midir?
  • 11-05-2025, 21:47:14
    #2
    Hızlı şarj aleti kullanıyorsan çabuk bitiyor onu belirteyim. Fakat 2 ayda %2 bana biraz fazla gibi geldi.
  • 11-05-2025, 21:48:11
    #3
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hızlı şarj aleti kullanıyorsan çabuk bitiyor onu belirteyim. Fakat 2 ayda %2 bana biraz fazla gibi geldi.
    20W orijinal şarj ve kablo kullanıyorum hocam
  • 11-05-2025, 21:52:06
    #4
    Normal hocam bende de 15 Pro var 8 Ay hiç düşmedi %100 den sonra 1 ay içinde %3 indi. Sonrasında ara ara düşüş devam etti. Devir sayısı 307 ve Pil sağlığı 89 Şuan
  • 11-05-2025, 21:52:40
    #5
    Bende de yd iphone 15 pro var. 150 pil döngüsüne kadar 100%’dü ancak sonrasinda 190 donguye kadar hizlica 96%’ya düştü ve suan orada yine kaldi suan 245 dongu hala 96’da sanirim bir anda dusuyor dusunce.
  • 11-05-2025, 21:55:06
    #6
    İlk defa kullanıyorum fakat biraz garip geldi