arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hızlı şarj aleti kullanıyorsan çabuk bitiyor onu belirteyim. Fakat 2 ayda %2 bana biraz fazla gibi geldi.
20W orijinal şarj ve kablo kullanıyorum hocam