• 10-05-2025, 07:39:11
    #1
    Yurtdışı iphone 15 16 almayı düşünüyorum bilen vardır sim kartını bir apart vasıtasıyla kullanılabiliyor kullanıp da memnun olan var mi yada nasıl bir yol izlemeliyim teşekkürler şimdiden herkese
  • 10-05-2025, 09:08:44
    #2
    Şebeke sorunu vardı hocam arkadaş kullanıyordu önermem pek
  • 10-05-2025, 09:10:34
    #3
    sarabayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şebeke sorunu vardı hocam arkadaş kullanıyordu önermem pek
    Hangisini kullanıyordu hocam bu kutu gibi olan cihazla mi yoksa gevey diye bi olay var o şekilde mi
  • 10-05-2025, 09:29:48
    #4
    Onu hatirlamiyorum da 6-7 oldu arkadaş uyanınca soryauim ama sağlıklı değil