Yurtdışı iphone 15 16 almayı düşünüyorum bilen vardır sim kartını bir apart vasıtasıyla kullanılabiliyor kullanıp da memnun olan var mi yada nasıl bir yol izlemeliyim teşekkürler şimdiden herkese