• 25-03-2025, 18:36:43
    #1
    Merhaba sevgili R10 ailesi şuana kadar kullandığım tüm iPhone cihazlarda sanki mesaj geliyo gibi kendi kendine bazen telefon titriyor bu durum tek bendemi böyle ve neden oluyor acaba bilen varmı
  • 25-03-2025, 18:37:44
    #2
    @NazliGSM;
  • 25-03-2025, 18:44:45
    #3
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Devamlı değil arada bir mi oluyor?
  • 25-03-2025, 18:46:51
    #4
    EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devamlı değil arada bir mi oluyor?
    Evet arada bu cihazla ilgili değil eskiden ip11 vardı oluyordu 13 kullandım oluyo 15 pro max var yine oluyor
  • 25-03-2025, 19:08:39
    #5
    Gelen mesajı hatırlatmak için olması gerekiyor diye tahmin ediyorum.
  • 25-03-2025, 19:22:05
    #6
    Hocam bendede var aynı şey telefon çalıyor veya mesaj gelmiş sanıyorum ama bişey yok😂
  • 25-03-2025, 19:22:46
    #7
    Bende de oluyor bildirimi sildikten sonra bi anda geliyor bakıyorum bildirim yok hayal mı görüyorum sanıyorum 13 kullanıyorum
  • 25-03-2025, 19:23:26
    #8
    Sorun değil, O özellik bildirimleri hatırlatıyor hocam normal yani telefonunuz. Bildirim ayarlarından Asla seçeneğini seçerek kapatabilirsiniz