Merhaba sevgili R10 ailesi şuana kadar kullandığım tüm iPhone cihazlarda sanki mesaj geliyo gibi kendi kendine bazen telefon titriyor bu durum tek bendemi böyle ve neden oluyor acaba bilen varmı