• 03-03-2025, 10:36:22
    #2
    mi 14 Ultra'dan yazıyorum cihazlar mükemmel alabilirsiniz.
  • 03-03-2025, 10:47:55
    #3
    80k₺ az değil.
  • 03-03-2025, 11:01:34
    #4
    Mi 14 Ultra kullanıcısıyım ben de YD, cidden efsane cihazlar. Karşılaştırma yapmayı sevmem normalde her cihazın kendine has özellikleri var der geçerim ama iPhone ile bunlar çok farklı dünyalar. IOS'u bir kere Jailbreak yapıp kullanmıştım o zevkliydi sadece, her şeyin limiti açılıyor her şey sınırsız oluyor kuralsız güzeldi Onun dışında Apple cihazları sıkıcı buluyorum. Güzeldir kötüdür olayına değinmiyorum ama 3 kez iPhone farklı modellerini kullandım hep Xiaomi'ye döndüm geri.
  • 03-03-2025, 11:16:15
    #5
    Kem4l adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mi 14 Ultra kullanıcısıyım ben de YD, cidden efsane cihazlar. Karşılaştırma yapmayı sevmem normalde her cihazın kendine has özellikleri var der geçerim ama iPhone ile bunlar çok farklı dünyalar. IOS'u bir kere Jailbreak yapıp kullanmıştım o zevkliydi sadece, her şeyin limiti açılıyor her şey sınırsız oluyor kuralsız güzeldi Onun dışında Apple cihazları sıkıcı buluyorum. Güzeldir kötüdür olayına değinmiyorum ama 3 kez iPhone farklı modellerini kullandım hep Xiaomi'ye döndüm geri.
    ayhocuğun bir esprisi kalmadı. Mi 14 Ultra Mi 15 Ultra Vivo x100 pro x100 ultra x200pro gibi cihazlar kamera ve stabilite konusunda ayhonu ciddi anlamda ezdi. Sosyal medyada görüntü kaybı oluyor diyorlardı oda olmuyor artık.
  • 03-03-2025, 12:54:27
    #6
    💚 R10.NET 💚
    Cihaz çok çok iyi lakin istenen para da bir o kadar çok.