Mi 14 Ultra kullanıcısıyım ben de YD, cidden efsane cihazlar. Karşılaştırma yapmayı sevmem normalde her cihazın kendine has özellikleri var der geçerim ama iPhone ile bunlar çok farklı dünyalar. IOS'u bir kere Jailbreak yapıp kullanmıştım o zevkliydi sadece, her şeyin limiti açılıyor her şey sınırsız oluyor kuralsız güzeldi Onun dışında Apple cihazları sıkıcı buluyorum. Güzeldir kötüdür olayına değinmiyorum ama 3 kez iPhone farklı modellerini kullandım hep Xiaomi'ye döndüm geri.