• 08-08-2009, 23:10:20
    #1
    merhaba arkadaşlar aşağıdaki linkteki iphonelerdan alıp kullanan varmı acaba çift hatlı bişi düşünüyodum wifi falan görünce çok cazip geldi herhangi bir fikir verebilcek varmı

    http://www.sahibinden.com/v910i_wifi...promotion_chva
  • 09-08-2009, 02:17:02
    #2
    bildiğiniz java telefon çin işi
  • 09-08-2009, 03:28:13
    #3
    bence uzak dur kardeşim görünüşe aldanma dışının albenisi olabilir ama saglamlık açısından telefon tamamen allaha emanet sana söylim her an elinde patlamaya hazır paranı çöpe atma 270 lira az para diil madem ı phone istiyorsun paran kısıtlı ya bekle fiyatı düşünce al yada nokianın muzik için tasarlanan uygun fiyatlı modellerine bak...


    FATURASI VEYA GARANTİ BELGESİ FALAN YOKTUR CİHAZ ÇİN MALIDIR )
  • 10-08-2009, 15:06:40
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende buaralar iphone a uygun fiyatlı alternatif dokunmatik telefon düşünüyorum SAMSUNG STAR ve PRESTON modelleri hoşuma gitti. 3g li ve 3g siz - wifi yok.

    https://www.r10.net/cep-telefonlari/4...3-preston.html - konu açtım ama sanırım forumda kullanan yok bu telefonlardan
  • 21-08-2009, 20:22:41
    #5
    cin malı cakma telefonları kullanma ne garantisi ne baska bir destegi var