Konu
bu iphone lardan kullanan varmı
08-08-2009, 23:10:20
#1
Exchange
merhaba arkadaşlar aşağıdaki linkteki iphonelerdan alıp kullanan varmı acaba çift hatlı bişi düşünüyodum wifi falan görünce çok cazip geldi herhangi bir fikir verebilcek varmı
http://www.sahibinden.com/v910i_wifi...promotion_chva