merhaba arkadaslar
benim iş yerinden bir arkadasım var,
abisi cep telefonu getiriyormus.nokia n96 özelliklerine baktım çok guzel su anki fiyatıda 1.135 tl.ama bu arkadas 250 tl ye satıyor ve kutusuyla birlikte veriyor.su ana kadar işyerindeki mudurden personele herkez aldı.sizce altında yatan birseyler varmıdır.çünkü arasında çok fiyat farkı var bende bugun alacam alayımmı?..
250 tl ye n96...
11
●1.286
- 31-07-2009, 11:04:42nerden anlayabiliriz çin malı olduğunu?LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
içinde yazarmı made in chine felan? - 31-07-2009, 11:05:03Üyeliği durdurulduYazar demirim yazarinfazci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2009, 11:11:45İran'dan geliyor o model eski bozuk telefonların seri numarasını giriyorlar yani telefona olabilecek herhangi bir hasarda yetkili teknik serviste telefonunu yaptıramazsın.
- 31-07-2009, 11:22:47Üyeliği durdurulduinfazci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Koptum resmen demir
. Yaw sende benim telefondan alsana? Wentto f81 190 tl
