• 31-07-2009, 10:58:32
    #1
    merhaba arkadaslar
    benim iş yerinden bir arkadasım var,
    abisi cep telefonu getiriyormus.nokia n96 özelliklerine baktım çok guzel su anki fiyatıda 1.135 tl.ama bu arkadas 250 tl ye satıyor ve kutusuyla birlikte veriyor.su ana kadar işyerindeki mudurden personele herkez aldı.sizce altında yatan birseyler varmıdır.çünkü arasında çok fiyat farkı var bende bugun alacam alayımmı?..
  • 31-07-2009, 11:01:52
    #2
    Demir bence al o kadar kişi almış. Bir sorun çıkarsa o kadar adam aldığınız adamdan hakkınızı kolayca geri alırsınız...
  • 31-07-2009, 11:02:57
    #3
    çin malıdır o bi çok özelliği yok.
  • 31-07-2009, 11:04:42
    #4
    LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çin malıdır o bi çok özelliği yok.
    nerden anlayabiliriz çin malı olduğunu?
    içinde yazarmı made in chine felan?
  • 31-07-2009, 11:05:03
    #5
    Üyeliği durduruldu
    infazci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerden anlayabiliriz çin malı olduğunu?
    içinde yazarmı made in chine felan?
    Yazar demirim yazar
  • 31-07-2009, 11:08:05
    #6
    ben alma derim. yine de sen bilirsin
  • 31-07-2009, 11:11:45
    #7
    İran'dan geliyor o model eski bozuk telefonların seri numarasını giriyorlar yani telefona olabilecek herhangi bir hasarda yetkili teknik serviste telefonunu yaptıramazsın.
  • 31-07-2009, 11:19:03
    #8
    hevesim kaçti artık alanlara yazık olmus: ).bende seviniyordum güzel fiyat iki üç tane alırım diye...: (
  • 31-07-2009, 11:22:47
    #9
    Üyeliği durduruldu
    infazci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hevesim kaçti artık alanlara yazık olmus: ).bende seviniyordum güzel fiyat iki üç tane alırım diye...: (
    Koptum resmen demir . Yaw sende benim telefondan alsana? Wentto f81 190 tl