merhaba arkadaslar
benim iş yerinden bir arkadasım var,
abisi cep telefonu getiriyormus.nokia n96 özelliklerine baktım çok guzel su anki fiyatıda 1.135 tl.ama bu arkadas 250 tl ye satıyor ve kutusuyla birlikte veriyor.su ana kadar işyerindeki mudurden personele herkez aldı.sizce altında yatan birseyler varmıdır.çünkü arasında çok fiyat farkı var bende bugun alacam alayımmı?..