• 16-02-2024, 15:29:40
    #1
    Önce önyargılı yaklaşmıştım alırken özellikle yurtdışı olduğu için. Ama şuan ki kullandıklarım arasında en iyisi gerçekten. Aşırı şekilde memnunum. 8+8 ram 256 gb hafıza. Şarj, hız, kamera her özellik harika. Ve daha keşfetmediğim bir sürü özelliği olduğuna eminim. Samsung falan hikaye abi. Bütçem 5-6K arası diyen varsa alabilir.

    Çok pahalı telefon almak istemem. Durumum var ama almıyorum. Çok pahalı alıp bir şey olursa içim gider yahu. Şiddetle tavsiye ediyorum bu cihazı.
  • 16-02-2024, 15:46:29
    #2
    Bende bu cihaz yerine redmi note 12 aldığımız için bin pişmanım. Ne NFC si var ne de başka bisi
    • Bhtyr
    Bhtyr bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-02-2024, 16:02:04
    #3
    Not11 Pro Alın Rahat Edin
  • 16-02-2024, 17:35:55
    #4
    AyyıldızWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Not11 Pro Alın Rahat Edin
    Yok valla bu tecno dan acayip memnunum ben.