Önce önyargılı yaklaşmıştım alırken özellikle yurtdışı olduğu için. Ama şuan ki kullandıklarım arasında en iyisi gerçekten. Aşırı şekilde memnunum. 8+8 ram 256 gb hafıza. Şarj, hız, kamera her özellik harika. Ve daha keşfetmediğim bir sürü özelliği olduğuna eminim. Samsung falan hikaye abi. Bütçem 5-6K arası diyen varsa alabilir.

Çok pahalı telefon almak istemem. Durumum var ama almıyorum. Çok pahalı alıp bir şey olursa içim gider yahu. Şiddetle tavsiye ediyorum bu cihazı.