• 06-06-2009, 11:40:35
    #1
    3600 Slide Almayı düşünüyorum, bu ürünü kullanan var mı ?
    Ürün hakkında ki görüşlerinizi alabilir miyim ?
  • 06-06-2009, 17:18:13
    #2
    ozelliklerinden anlamam ama gorunus olarak 10/6
  • 06-06-2009, 17:19:46
    #3
    FloRida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ozelliklerinden anlamam ama gorunus olarak 10/6
    6 üzerinden 10 ? Süpermiş alet
  • 06-06-2009, 17:23:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    elimde n73 var. Olmasa gidip alacağım tek telefon. Bir telefon bu kadar mı zarif olur... Menüsü de harika...
  • 06-06-2009, 17:37:24
    #5
    Kullandım. Gayet hoş, menüsü olsun tasarımı olsun güzel.
  • 06-06-2009, 18:26:57
    #6
    Bencede zariflik konusunda görüntüsü hoş ve tasarımıda güzel ..
  • 06-06-2009, 18:44:31
    #7
    frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bencede zariflik konusunda görüntüsü hoş ve tasarımıda güzel ..
    Yorumun için teşekkürler
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandım. Gayet hoş, menüsü olsun tasarımı olsun güzel.
    16M renkli ekrana sahip olması gerçekten menüsünü çok hoş gösteriyor.
    WebhastasiNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elimde n73 var. Olmasa gidip alacağım tek telefon. Bir telefon bu kadar mı zarif olur... Menüsü de harika...
    Gerçekten çok zarif bir telefon
    torrentz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 üzerinden 10 ? Süpermiş alet
    Gerçekten süper
    FloRida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ozelliklerinden anlamam ama gorunus olarak 10/6
    Özellikleri de süper ,
    Özellikle kamerası çok güzel

    Herkese yorumlarından dolayı teşekkür ediyorum, telefonu aldım harika gerçekten herkese tavsiye ederim