Bencede zariflik konusunda görüntüsü hoş ve tasarımıda güzel ..
Yorumun için teşekkürler
Kullandım. Gayet hoş, menüsü olsun tasarımı olsun güzel.
16M renkli ekrana sahip olması gerçekten menüsünü çok hoş gösteriyor.
elimde n73 var. Olmasa gidip alacağım tek telefon. Bir telefon bu kadar mı zarif olur... Menüsü de harika...
Gerçekten çok zarif bir telefon
6 üzerinden 10 ? Süpermiş alet
Gerçekten süper
ozelliklerinden anlamam ama gorunus olarak 10/6
Özellikleri de süper ,
Özellikle kamerası çok güzel
Herkese yorumlarından dolayı teşekkür ediyorum, telefonu aldım harika gerçekten herkese tavsiye ederim