frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bencede zariflik konusunda görüntüsü hoş ve tasarımıda güzel ..
Yorumun için teşekkürler
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullandım. Gayet hoş, menüsü olsun tasarımı olsun güzel.
16M renkli ekrana sahip olması gerçekten menüsünü çok hoş gösteriyor.
WebhastasiNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elimde n73 var. Olmasa gidip alacağım tek telefon. Bir telefon bu kadar mı zarif olur... Menüsü de harika...
Gerçekten çok zarif bir telefon
torrentz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 üzerinden 10 ? Süpermiş alet
Gerçekten süper
FloRida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ozelliklerinden anlamam ama gorunus olarak 10/6
Özellikleri de süper ,
Özellikle kamerası çok güzel

Herkese yorumlarından dolayı teşekkür ediyorum, telefonu aldım harika gerçekten herkese tavsiye ederim