• 28-05-2009, 02:06:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar

    Amerikadan bir arkadaş Blackberry Storm getirdi. Verizone wireless şirketinden almış. Burda turkcell le kullanmak istiyorum fakat invalid sim card diyor.

    Bunu nasıl kırabilirim bi bileniniz var mı acaba.
  • 28-05-2009, 06:46:09
    #2
    BlackBerryForums.com : Your Number One BlackBerry Community incelemeni önerebilirim
  • 28-05-2009, 20:54:31
    #3
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaslar bende vodafone den baclkberry aldım fakat turkcell hattımı taktıgımda blackberry servislerinden yararlanamıyorum. turkcelı aradım cıhazı turkcell.blackberry.com dan kayıt ettırmemız gerekıyormus fakat bu adrese kayıt ettırmeye calıstıgımda cıhaz kayıt ettırılmıs diyor. tekrar turkcelı aradıgımda cıhazı vodafone kayıttan düşürüp boşa cıkarıp kayıt ettırmenız gerekıyor dedi. vodafone yı aradıgımda bızden kaynaklı degıl dediler ne yapmam gerekıyor şaşırdım