Merhaba arkadaşlar

Amerikadan bir arkadaş Blackberry Storm getirdi. Verizone wireless şirketinden almış. Burda turkcell le kullanmak istiyorum fakat invalid sim card diyor.

Bunu nasıl kırabilirim bi bileniniz var mı acaba.