Konu
Blackberry storm kırma
28-05-2009, 02:06:44
#1
LuGeSoft
Üyeliği durduruldu
Merhaba arkadaşlar
Amerikadan bir arkadaş Blackberry Storm getirdi. Verizone wireless şirketinden almış. Burda turkcell le kullanmak istiyorum fakat invalid sim card diyor.
Bunu nasıl kırabilirim bi bileniniz var mı acaba.