Arkadaşlar cihazım çok çabuk ısınıyor, şarj aletim orjinal ama çok çabuk ısınıyor. Şarjda,Oyunda, normal dışarı hayatımda da ısınıyor ve parlaklığı düşüyor. Bunun için bir çözüm yöntemi var mı?
Arkadaşın dediği gibi havanın etkisi var ama batarya değişimi olduysa ve yan sanayi bataryalar, yüksek amberli bataryalar çok daha hızlı ısınıyor.