Arkadaşlar cihazım çok çabuk ısınıyor, şarj aletim orjinal ama çok çabuk ısınıyor. Şarjda,Oyunda, normal dışarı hayatımda da ısınıyor ve parlaklığı düşüyor. Bunun için bir çözüm yöntemi var mı?