• 07-05-2009, 09:42:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Telefon alacagim arkadaslar 100 ile 200 tl arasi . cift hatli olmasi yeter. cin mali her yer, nokianin filan yok mu? cin mali olupta garantili olan anycool s24 hosuma gitti.onerilerinzi bekliorum.
  • 07-05-2009, 14:18:39
    #2
    Platin üye
    S24 kullanıyorum ve satıyorum. Kendimde memnunum, satışını yaptığım arkadaşlarda.
    Sanada tamsiye ederim...

    - Daha öncede telefon için konu açmıştın, şikayet edilirsen banlanırsın bilgin olsun -
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-alacagim.html
  • 07-05-2009, 14:38:04
    #3
    Üyeliği durduruldu
    1.uyarin icin tesekkurler, fakat orada alacagim. burdan tavsiye istiyorum. aslinda yanlis yere acmisim.
  • 19-05-2009, 23:01:46
    #4
    bazı telefonlara bişeyler yapıyorlar ve cift hat oluyordu sanırsam telefoncu dükkanında bi kapıda görmüştüm
    çin malı olanlar o çift hatlı tv li hiç tavsiye etmiyorum . :S