S24 kullanıyorum ve satıyorum. Kendimde memnunum, satışını yaptığım arkadaşlarda.
Sanada tamsiye ederim...

- Daha öncede telefon için konu açmıştın, şikayet edilirsen banlanırsın bilgin olsun -
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-alacagim.html