• 22-05-2023, 01:03:22
    #1
    Dostlar Gürcistan’dan İPhone 14 almayı düşünüyorum daha önce satın almış arkadaşlara ve tecrübesi olan arkadaşlara soruyorum sizce mantıklı mı? Alırsam nelere dikkat etmeliyim
  • 22-05-2023, 01:03:48
    #2
    Alırsanız kutulu alın, kutusuz daha ucuza satılıyor ona dikkat edin hocam.
  • 22-05-2023, 01:08:48
    #3
    benimde aklimda var ancak iki adayda unilikere vergisiz telefon vaadi veriyor, sonradan zarara girmek istemiyorum
  • 22-05-2023, 01:10:29
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde aklimda var ancak iki adayda unilikere vergisiz telefon vaadi veriyor, sonradan zarara girmek istemiyorum
    bende onu bekliyordum fakat asılsız gibi duruyor bence yapılmaz öyle birşey
  • 22-05-2023, 01:13:56
    #5
    Bu son yılbaşı imei zammından önce alıp kaydettirseydiniz avantajlı olurdu.Yine bu pahalılıkta avantajı var tabi.Bununla alakalı youtube yüzlerce video var.Bizim forumda bile bununla alakalı youtube videoları çekip konu açanlar var.Arama kısmında arayın farkedeceksiniz...
  • 22-05-2023, 01:34:37
    #6
    Gürcistan fiyatları (lari)
  • 22-05-2023, 01:49:23
    #7
    Yusufh2o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gürcistan fiyatları (lari)
    ESIM olanlar imei olmadan kullanabiliyor mu ?
  • 22-05-2023, 02:10:22
    #8
    kadoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ESIM olanlar imei olmadan kullanabiliyor mu ?
    Kayıtsız 4 ay kullanım hakkı var normal sim kart gibi
  • 22-05-2023, 05:15:20
    #9
    4+4 = 8 ay kullanırsın her yıl yenilenir kalan 4 ayda illegal kovalarmış gibi çift telefon powerbank ile gezer diğer telefonu sadice interneti paylaşmak ve aramalar için kullanırsın