Yd iphone almak mantikli mi ?
9
●448
- 22-05-2023, 01:10:29Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bende onu bekliyordum fakat asılsız gibi duruyor bence yapılmaz öyle birşeyoquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2023, 01:13:56Bu son yılbaşı imei zammından önce alıp kaydettirseydiniz avantajlı olurdu.Yine bu pahalılıkta avantajı var tabi.Bununla alakalı youtube yüzlerce video var.Bizim forumda bile bununla alakalı youtube videoları çekip konu açanlar var.Arama kısmında arayın farkedeceksiniz...
- 22-05-2023, 01:49:23ESIM olanlar imei olmadan kullanabiliyor mu ?Yusufh2o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2023, 02:10:22Kayıtsız 4 ay kullanım hakkı var normal sim kart gibikadoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
