Bu son yılbaşı imei zammından önce alıp kaydettirseydiniz avantajlı olurdu.Yine bu pahalılıkta avantajı var tabi.Bununla alakalı youtube yüzlerce video var.Bizim forumda bile bununla alakalı youtube videoları çekip konu açanlar var.Arama kısmında arayın farkedeceksiniz...