• 18-11-2022, 13:38:19
    #1
    Selamlar,

    Arkadaşımın 6s iPhone telefonu mevcut fakat şifre vs hatırlamadığı için telefon kilitlendi.

    iCloud etkin değil, iTunes bağlanın demekte.

    Bunu nasıl çözebiliriz arkadaşlar daha önce böyle bir sorunla karşılaşan varmıdır
  • 18-11-2022, 13:59:23
    #2
    DFU moduna alın, iTunes üzerinden güncel yazılım ile sıfırlayın cihazı. Lakin açılışta cihaz da iCloud var ise, onu soracaktır, bilginize.
  • 18-11-2022, 14:04:00
    #3
    serkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DFU moduna alın, iTunes üzerinden güncel yazılım ile sıfırlayın cihazı. Lakin açılışta cihaz da iCloud var ise, onu soracaktır, bilginize.
    İtunese bir türlü bağlanamadık malesef
  • 18-11-2022, 14:05:21
    #4
    ozturrk34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İtunese bir türlü bağlanamadık malesef
    DFU moduna tam geçemediğiniz için iTunes görmüyor cihazınızı. DFU'da olduğundan emin olmaya çalışın, ve kullandığınız kablodan da kaynaklı görmeyebilir. Orjinal data kablosu ile deneyin.