ozturrk34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İtunese bir türlü bağlanamadık malesef
DFU moduna tam geçemediğiniz için iTunes görmüyor cihazınızı. DFU'da olduğundan emin olmaya çalışın, ve kullandığınız kablodan da kaynaklı görmeyebilir. Orjinal data kablosu ile deneyin.