• 30-07-2022, 12:11:21
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba her şeye olduğu gibi malum apple ürünlerine de zam gelmekte

    Yakın zamanda iPhone 13 almayı düşünüyorum fakat iPhone 14 e şurada birkaç ay kalmış sizce almak ne kadar mantıklı?
  • 30-07-2022, 12:12:47
    #2
    14 pro max almayı düşünüyorsanız beklemenizi tavsiye ederim çünkü tasarımsal değişikliğe gidilecek. Alt modellerde 13 serisiyle benzer tasarım olacak.
  • 30-07-2022, 12:13:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Birkaç ay bekleyip almışken en yeni modelini alın hocam
  • 30-07-2022, 12:19:30
    #4
    KLM
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    amerikadaki arkadaşlarım iphone 15 görmüşler(şehir efsanesi olabilir) iphone 15 ten sonra seri ismi tamamen değişiyormuş. bence , bu akıma kapılıp gitmeyin.
  • 30-07-2022, 12:22:16
    #5
    Hocam şöyle düşünün, Iphone 13 size neden yetmesin ve neden daha iyisine ihtiyaç duyasınız? Ben genelde böyle düşünerek alışveriş yapıyorum ve fuzuli harcamanın bi' tık önüne geçiyorum.
  • 30-07-2022, 12:24:19
    #6
    Merhaba, 2-3 ay beklemek size ekstra 1 yıl (güncelleme desteği) kazandıracaktır. Bu sebeple aciliyetiniz yok ise beklemekte fayda var.

    Eylül - Ekim lansmanı ile birlikte telefonun satışa çıkması, stokların yetmemesi v.b. sebeplerden dolayı ürünü tedarik etmeniz ekstra 1-2 ay daha uzayabilir. Bu ihtimali de değerlendirmenizde fayda var.
  • 30-07-2022, 12:25:44
    #7
    14 çıktıktan sonra eski modellerin fiyatı da düşecektir heralde. Ondan sonra ister 14 alın ister 13 alın.
  • 30-07-2022, 12:36:24
    #8
    mehmetsc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 çıktıktan sonra eski modellerin fiyatı da düşecektir heralde. Ondan sonra ister 14 alın ister 13 alın.
    Hocam Türkiye'deyiz.
  • 30-07-2022, 12:45:20
    #9
    Üyeliği durduruldu
    D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Türkiye'deyiz.
    😂😂😂 Tespit gibi tespit olmuş iPhone fiyatları aksine yükseliyor düşeni görmedim 2200 TL'ye 2. El iPhone 7 alırken 3 k olmuş