Merhaba her şeye olduğu gibi malum apple ürünlerine de zam gelmekte

Yakın zamanda iPhone 13 almayı düşünüyorum fakat iPhone 14 e şurada birkaç ay kalmış sizce almak ne kadar mantıklı?