• 09-02-2009, 19:01:29
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Tamamen ses ile yönetebileceğiniz bir cep telefonu artık hayal değil. İşte ilk örnek: Zumba...

    "Zumba" ismindeki cihaz, yönetiminin çoğunun ses ile yapıldığı bir cep telefonu. Bir BBC videosu cihazın dış görünüş olarak iPhone 3G'ye benzediğini ve Nokia 3650'yi andıran bir rakam klavyesine sahip olduğunu gösteriyor. Telefonun arka tarafında ses ile yönetim işleminin gerçekleştirilmesini sağlayan bir mikrofon takımı var.
    Özel bir yazılım ses tanıma özelliğinin hatasız bir şekilde çalışmasını sağlıyor. Eğer kullanıcı bir SMS oluşturmak istiyorsa metni yazmak yerine sadece okuyor. Gelen mesajlar istenirse sesli bir şekilde okutulabiliyor. Kaybolma durumunda kayıtlı verilerin başka kişilerin eline geçmemesi için tüm veriler cep telefonu yerine güvenli bir sunucuya kaydediliyor. Henüz piyasaya sürülmeyen Zumba, IA Technology ismindeki ufak bir İngiliz firma tarafından üretilmeye başladı.
    Kaynak:hurriyet.com.tr
  • 09-02-2009, 21:18:34
    #2
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güzel bir icat bende düşünmüştüm
  • 10-02-2009, 18:43:25
    #3
    Mesajın sesle felan yazılmasına hiç gerek yok zaten maşallah öyle bir alışmışızki telefona mesaj yazanları görüyorum mesaj yazarken telefonla bütünleşiyorlar.
    Bence dünyada en hızlı mesaj yazan insanlar türkler yani biziz

    Sonuş olarak güzel alet ama kimbilir kaç para isterler
  • 25-02-2009, 22:56:46
    #4
    Zumba adı da hoşmuş. fakat 15 günde 5000 sms i bitiren bir topluma bu ne kadar faydalı gelir bilinmez... birde biri toplu taşıma aracında telefonu çıkartıp zumba annemi ara dediğinde pek hoş karşılanmaz sanırım :O