Mesajın sesle felan yazılmasına hiç gerek yok zaten maşallah öyle bir alışmışızki telefona mesaj yazanları görüyorum mesaj yazarken telefonla bütünleşiyorlar.
Bence dünyada en hızlı mesaj yazan insanlar türkler yani biziz
Sonuş olarak güzel alet ama kimbilir kaç para isterler