• 30-01-2009, 19:02:59
    #1


    Telefonun Karnesi
    Küçük boyutlar
    3G desteği ile hızlı internet ve dosya transferi
    Görüntülü görüşme özelliği
    Wireless(kablosuz) ağlara bağlanabilme özelliği
    Dokunmatik ekran
    TV / Projeksiyon Bağlantısı
    GPS desteği
    Ofis Uygulamaları
    Harekete duyarlı ekran
    5 MP kamera, Yüz tanıma teknolojisi
    El yazısı tanıma
    TouchWiz: Dokunmatik ekran teknolojisi
  • 31-01-2009, 14:57:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    tavsiye etmem sesi az çıkıo çok msg yazanlar için msglar kalemiyle yazılıo ekranda çıkan klavyesi çok küçük ama kamerası gerçekten çok iyi
  • 31-01-2009, 14:59:13
    #3
    Ben kullanıyorum, oldukça memnunum şahsen. Kalemsiz de mesaj yazılıyor. Sınırlar ile kısıtlı olmayan bir yazılımı var, internette onlarca klavye seçeneği mevcut. Sesini açınca sesi gayet güzel çıkıyor yanda bir tuş var, ona basın açılır
  • 02-02-2009, 00:47:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    güzel telefon ama arkadaşın dediği gibi sesi az çıkıyor.