Konu
Samsung Sgh-i900
31-01-2009, 14:59:13
#3
Priapos
Ben kullanıyorum, oldukça memnunum şahsen. Kalemsiz de mesaj yazılıyor. Sınırlar ile kısıtlı olmayan bir yazılımı var, internette onlarca klavye seçeneği mevcut. Sesini açınca sesi gayet güzel çıkıyor
yanda bir tuş var, ona basın açılır