Ben kullanıyorum, oldukça memnunum şahsen. Kalemsiz de mesaj yazılıyor. Sınırlar ile kısıtlı olmayan bir yazılımı var, internette onlarca klavye seçeneği mevcut. Sesini açınca sesi gayet güzel çıkıyor yanda bir tuş var, ona basın açılır