• 14-12-2021, 13:32:31
    #10
    Bende bu aralar iphone x alma kafasındayım.Birazda ios sistemini tatmak istiyorum...İphone 8 güzel telefon ama görünüş olarak eski duruyor sadece içi sağlamdır.
  • 14-12-2021, 13:37:51
    #11
    lexaion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bu aralar iphone x alma kafasındayım.Birazda ios sistemini tatmak istiyorum...İphone 8 güzel telefon ama görünüş olarak eski duruyor sadece içi sağlamdır.
    Sağolasın.
  • 14-12-2021, 13:38:18
    #12
    3000'e bulursanız temiz olmama ihtimali kuvvetli. Şuan bende de iphone 8 var ama ikinci el piyasası 4000 tl civarında. Yeterlilik konusunda fazlasıyla yeter, oldukça iyi telefon.
  • 14-12-2021, 13:41:35
    #13
    CicekSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iphone 8 256gb kullanıyorum. Fazla fazla yetiyor
    Kamerası bataryası nasıl hocam?
  • 14-12-2021, 13:42:54
    #14
    İphone 8 kullanıyorum memnunum.
  • 14-12-2021, 13:44:01
    #15
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3000'e bulursanız temiz olmama ihtimali kuvvetli. Şuan bende de iphone 8 var ama ikinci el piyasası 4000 tl civarında. Yeterlilik konusunda fazlasıyla yeter, oldukça iyi telefon.
    KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İphone 8 kullanıyorum memnunum.
    Teşekkürler
  • 14-12-2021, 13:57:35
    #16
    sizdeki telefon modeli nedir ne kadar istiyorsunuz
  • 14-12-2021, 14:01:31
    #17
    brskzlky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizdeki telefon modeli nedir ne kadar istiyorsunuz
    Özelden yazdım.
  • 14-12-2021, 14:02:59
    #18
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Ben hala 7 plus kullanıyorum, 8'in arkası cam düştüğünde çok çabuk kırılır. Dikkate almanızı tavsiye ederim.