lexaion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bu aralar iphone x alma kafasındayım.Birazda ios sistemini tatmak istiyorum...İphone 8 güzel telefon ama görünüş olarak eski duruyor sadece içi sağlamdır.
Sağolasın.