Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3000'e bulursanız temiz olmama ihtimali kuvvetli. Şuan bende de iphone 8 var ama ikinci el piyasası 4000 tl civarında. Yeterlilik konusunda fazlasıyla yeter, oldukça iyi telefon.
KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İphone 8 kullanıyorum memnunum.
Teşekkürler