• 29-09-2021, 10:01:25
    #1
    Merhabalar,

    iPhone 7 kullanıcısı olarak artık telefonumu değiştirmek zorunda kaldım.

    Yeni bir iPhone alacağım. Ve iPhone XR'ı gözüme kestirdim, fiyat olarak bütçeme uygun geldi.
    Fakat şöyle bir soru oluştu kafamda; Sizce iPhone XR hala alınır mı? Yoksa 1250 TL farkı vererek iPhone 11 mi almalıyım?
    Değerli yorumlarınızı beklerim.
  • 29-09-2021, 10:02:36
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Alınır
  • 29-09-2021, 10:04:21
    #3
    XR jenarasyon olarak eski bir telefon. 11 almanızı tavsiye ederim. Fakat dikkatimi çeken yeni nesil SE lerde fazla şikayet olmaması. Çip olarak daha üst düzey. SE leri de araştırınız. Hayırlı olsun..

    Bende de 6S var, hâlâ vazgeçemiyorum.
  • 29-09-2021, 10:11:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Alınır
  • 29-09-2021, 10:45:48
    #5
    Alinir hatta satarimda isterseniz 128 gb red
  • 29-09-2021, 10:48:28
    #6
    Sıfır cihaz alacağım, teşekkürler
    AdviceDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alinir hatta satarimda isterseniz 128 gb red
  • 29-09-2021, 10:55:43
    #7
    Kesinlikle 11 alınmalı en azından 2-3 daha ileriye dönük bir hareket olur.
  • 29-09-2021, 10:58:49
    #8
    ayoft.com
    Bu sene ben de 7 den XR’a geçtim. Ben aldığımda çok daha fazla fiyat farkı vardı o yüzden bunu almıştım. Telefondan çok memnunum, 11 ile aralarında çok fark yok sanıyordum lakin bariz farklar mevcut. iPhone 11 almanızı tavsiye ederim
  • 29-09-2021, 11:40:33
    #9
    7 plus'tan geçtim bende geçen ay XR'a resmen canavar yani eğer bütçen üstüne yetmiyorsa alabilirsin. Çok büyük farkı olduğunuda düşünmüyorum 11'den eğer ileri seviye bir telefon kullanıcısı değilseniz.