7 plus'tan geçtim bende geçen ay XR'a resmen canavar yani eğer bütçen üstüne yetmiyorsa alabilirsin. Çok büyük farkı olduğunuda düşünmüyorum 11'den eğer ileri seviye bir telefon kullanıcısı değilseniz.