Bu sene ben de 7 den XR’a geçtim. Ben aldığımda çok daha fazla fiyat farkı vardı o yüzden bunu almıştım. Telefondan çok memnunum, 11 ile aralarında çok fark yok sanıyordum lakin bariz farklar mevcut. iPhone 11 almanızı tavsiye ederim