• 28-07-2021, 11:41:45
    #10
    Cihan_Tavli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın arkadaşlar, Xiaomi note 9 pro telefonumda biri ile görüşürken farklı arama geldiğinde normal olan ekrana 2. Arama gelmiyor dahası çağrı geçmişinde bile ben telefonla konuşurken beni arayanı görmüyorum. Bunu nasıl çözebilirim acaba ? İnternette biraz baktım doğru düzgün bir şey yok
    Hattın Türk Telekom ise Türk Telekom online işlemlere girip oradan ayarlardan çağrı bekletme ayarını açabilirsin. Benimde o şekil oldu. Diğer türlü seni arayanları göremezsin çünkü aradıkları zaman hat meşgul der kapanır.
  • 28-07-2021, 11:42:02
    #11
    Cihan_Tavli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala IMEI attırmadığım için olabilir mi diye düşünmeye başladım 😅
    Bende aynı şekilde kullanıyorum , henüz 5 ayım var alakası olacağını pek düşünmüyorum
  • 28-07-2021, 11:47:07
    #12
    Murat72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hattın Türk Telekom ise Türk Telekom online işlemlere girip oradan ayarlardan çağrı bekletme ayarını açabilirsin. Benimde o şekil oldu. Diğer türlü seni arayanları göremezsin çünkü aradıkları zaman hat meşgul der kapanır.
    Hat Türkcell hocam operatör ile alakalı da olabilirmiş sanırım bakacağım şimdi teşekkür ederim.
    Kazandilar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende aynı şekilde kullanıyorum , henüz 5 ayım var alakası olacağını pek düşünmüyorum
    Kapatıp açmayı falan da denedim yine olmadı hocam 😅 operatörden bi deneyeyim insanlar ulaşamıyor ya
  • 28-07-2021, 11:48:26
    #13
    Cihan_Tavli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hat Türkcell hocam operatör ile alakalı da olabilirmiş sanırım bakacağım şimdi teşekkür ederim.

    Kapatıp açmayı falan da denedim yine olmadı hocam 😅 operatörden bi deneyeyim insanlar ulaşamıyor ya
    Bende vodafoneden T.telekoma geçtim aynısı bende oldu. Online işlemlerden kendim düzelttim oldu
  • 28-07-2021, 11:49:58
    #14
    Murat72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende vodafoneden T.telekoma geçtim aynısı bende oldu. Online işlemlerden kendim düzelttim oldu
    Çok sinir bozucu bir durum oldu hocam bu. İnsanlarla konuşurken başka biri arıyor ve aradığını bile bilmiyorum görmüyorum hem ayıp oluyor hem millet darılıyor uygulama üzerinden bakıyorum şuan da