Bende vodafoneden T.telekoma geçtim aynısı bende oldu. Online işlemlerden kendim düzelttim oldu
Çok sinir bozucu bir durum oldu hocam bu. İnsanlarla konuşurken başka biri arıyor ve aradığını bile bilmiyorum görmüyorum hem ayıp oluyor hem millet darılıyor

uygulama üzerinden bakıyorum şuan da