• 21-07-2021, 21:54:40
    #1
    Selamın aleykum arkadaşlar, hayırlı bayramlar . S6 edge kullanicisiyim 4 yıldır. Telefon dün hava sıcaktı cebimde iken kapanmış açmaya kalktıgımda da sürekli samsung yazısında sonra başa dönüyor format attım, yazılım yükledim sorun aynı. 1 2 kere acildi bi kac saniye surdu sorun devam ediyir.Beyaz led ışık yaniyor ve sürekli başa dönüyor. Çobanlık yaptığım için havalar sıcak telefonda sıcağa maruz kalmis mi acaba anlayan arkadaşlar yardımcı olur mu rica etsem .
  • 21-07-2021, 22:22:27
    #2
    S6 ve S6 Edgede en çok görülen arızalardan biri. Nand bellek arızası çok olmakta bu cihazlarda.
  • 21-07-2021, 23:08:27
    #3
    sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    S6 ve S6 Edgede en çok görülen arızalardan biri. Nand bellek arızası çok olmakta bu cihazlarda.
    Çözümü yokmu yeni tel alacak bütçem yok hocam yapılma şansı varmı nasıl bir yol izlemeliyim